تانکر کلیپ

Tankerclip.com

تانکر کلیپ

Tankerclip.com

قلدری آمریکایی ها حتی در رانندگی در عراق!

 

 

 

 

 

 

 

 

1،8 مگابایت

دانلود کلیپ تصویری

مسقیم یا غیرمستقیم

نظرات 2 + ارسال نظر
سبحان شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://Osoolgara.Net

سلام دوست عزیزم . سبحان هستم . مدیر سایت اصولگرا
سایت رو تازه افتتاح کردم. قراره مطالبی در جهت حمایت از رهبر و رئیس جمهور قرار بدم .
فعالیتم رو بطور جدی شروع کردم و اسناد معتبری رو از چند جا استخراج کردم که روی وب بذارم .
مطالبی در قالب شعر و طنز و کاریکاتورو بازخوانی نظرات اشخاص سیاسی و ...
خلاصه خیلی تهیه گرفتم برا سایت
امیدوارم شما دوست عزیز اصولگرا و روشنفکر عزیز هم به سایت من سر بزنی و نظر بدی
در ضمن خیلی خیلی خوشحال میشم اگه درباره تبادل لینک هم نظر خودت رو بدی
اگر هم برای حمایت از سایت اصولگرا لوگو من رو تو وبلاگت بذاری خیلی خیلی ممنون میشم
این نظر رو خودم نوشتم و اسپم نیست .
اللهم عجل لولیک الفرج - اللهم احفظ قائدنا خامنه ای

روبیکر یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.Rubik.blogfa.com

با تبادل لینک موافقم
لطفا خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد